Forum Europejskie Centrum Integracji i Rozwoju Strona Główna Europejskie Centrum Integracji i Rozwoju
ECID WITA


Improving The Customer Experience at 2009 Call Cen

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Europejskie Centrum Integracji i Rozwoju Strona Główna -> Ogólne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
ss7izpjva




Dołączył: 24 Gru 2010
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: England

 PostWysłany: Śro 3:06, 23 Lut 2011    Temat postu: Improving The Customer Experience at 2009 Call Cen Back to top

Embracing the theme of Leveraging Measurements and Technology To Drive Performance And Improve The Customer Experience, 2009 Call Center Excellence Congress will be held on December 8th-9th, Shanghai. The honorary speakers and executives from leading call centers will share their thoughts and business cases with you.
2009 Call Center Excellence Congress will invite over 150 call center executives of financial,[link widoczny dla zalogowanych], manufacturing,[link widoczny dla zalogowanych], E-business industries from local and multi-national corporations and government facilities. All these delegates will exchange their experience and thoughts to solve their shared concerns. Meanwhile, in 2009 Call Center Excellence Congress there will be a stream for the financial industries so that those shared questions will be better discussed and solved.
Speakers are Customer Service and Call Center Leaders From IBM, Mecox Lane, Shanghai Telecom Better-in Information, IKEA, ICBC, Newegg Trading China, Miscrosoft,[link widoczny dla zalogowanych], Agricultural Bank of China,[link widoczny dla zalogowanych], Newegg Trading (China) CO., LTD, Microsoft, ABIC, CPIC,[link widoczny dla zalogowanych], Poptvshop, Tencent��etc.
The topics are including:
- Performance assessment on Call Center
- Establishing Process Improvements to Reduce Cost and Minimize risks
- Digging deeper into the Database and Employing CRM to Make Precise Marketing
- Call center industry trends in the near future
- Employing new technology in E-business to provide clients more conveniences
- Employing CRM to Boost Agent Productivity and the Customer Experience
- On the Premise of Clients'Satisfaction, how to Avoid the Risk-CPIC
- DIALOGUE �� Requirements for a successful CRM in company
- DIALOGUE �� looking for the balance


Post został pochwalony 0 razy
 
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Europejskie Centrum Integracji i Rozwoju Strona Główna -> Ogólne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Cobalt 2.0 phpBB theme/template by Jakob Persson.
Copyright © 2002-2004 Jakob Persson


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group